Ik wil graag lid worden van de zwemclub. Wat moet ik dan precies doen ?
Alle informatie vind je hier terug.
Onze zwemtrainingen gaan door in het sportcomplex "Sportoase Stede Akkers" te Hoogstraten. Alles over de bereikbaarheid (adres, parking) van het zwembad vind je hier terug.
De eerste week van het schooljaar wordt het zwembad gereinigd en zullen onze wedstrijdzwemmers in een ander zwembad trainen in de omgeving van Hoogstraten. De plaats hiervan wordt steeds door de hoofdcoach tijdig meegedeeld.
Waar vinden de droogtrainingen (voor de W-zwemmers) plaats ?
Droogtrainingen zijn enkel voor W-zwemmers. Ze kunnen ofwel buiten op de looppiste plaatsvinden op ofwel binnen in een van de sportruimtes van Sportoase Hoogstraten.
Ik ben iets verloren/vergeten in het zwembad. Wat nu ?
Elke zwemgroep heeft een whats-app groep. Via dit kanaal kan u navragen of andere zwemmers of ouders iets hebben teruggevonden in hun zwemtas.
De meeste spullen die achterblijven in de kleedkamers of aan het zwembad, worden aan de balie van het zwembad weggezet bij de verloren voorwerpen. Daar kan u ook steeds naar vragen.
Mijn badmuts is stuk. Waar kan ik een nieuwe kopen ?
De prijs voor een nieuwe badmuts bedraagt 8,5 euro. Deze kan je kopen bij Foodmaker te Hoogstraten.
Adres: Katelijnestraat, 31 2320 Hoogstraten
Raadpleeg de openingsuren via: www.foodmaker.be
Wat is er inbegrepen in het lidgeld ?
In het lidgeld is naast het zwemwater en de begeleiding op trainingen ook de aansluiting bij de Zwemfed, eventuele inschrijvingsgelden voor wedstrijden en de verzekering inbegrepen. Bij je eerste aansluitingsjaar krijg je ook een badmuts cadeau.
Bekijk de lidgelden.
Krijg ik een deel van het lidgeld terugbetaald door mijn ziekenfonds ?
Inderdaad, door uw ziekenfonds wordt een deel van het inschrijvingsgeld terugbetaald. Het bedrag hangt af van het ziekenfonds waarbij u bent aangesloten. Het attest dat u hiervoor nodig heeft sturen wij u automatisch op via mail ( in de loop van oktober).
Ook voor diegenen die deelnemen aan de zwemstage is er ook bij sommige mutualiteiten een terugbetaling voorzien. Ook hiervan ontvangt u van ons automatisch een document in de loop van het jaar.
Voor beiden dient u dus zelf geen formulieren mee te geven!
Kan ik met mijn lidkaart ook gewoon komen zwemmen ?
Neen, je kan enkel met jouw groep tijdens de opgegeven trainingsuren komen zwemmen. Zwemmen op alle andere uren, een keer van de glijbaan of even in de sauna zitten kan enkel na betaling van zwembeurt aan Sportoase.
Waar kan ik terecht met mijn vragen/opmerkingen ?
Elke laatste vrijdag van de maand is er een drink in de cafetaria van sportoase ( van 19u tot 22u ). Dan is er steeds een trainer of iemand van het bestuur aanwezig. Spreek hen gerust aan als je met vragen zit. Wanneer je toch een dringende vraag hebt kan je uiteraard ook steeds contact opnemen met het bestuur of via het contactformulier.